Tu jesteś:
Po drugiej stronie Telefonu Zaufania 116 111 dla dzieci i młodzieży

Po drugiej stronie Telefonu Zaufania 116 111 dla dzieci i młodzieży

Facebook
Twitter
LinkedIn
Po drugiej stronie Telefonu Zaufania 116 111 dla dzieci i młodzieży

Jak wygląda praca telefonistki 116 111? W jaki sposób przygotować się do tak trudnej i odpowiedzialnej pracy? Ile statystycznie telefonów, to przypadki, w których istnieje realna groźna podjęcia próby samobójczej? Między innymi o tym, rozmawiamy z Małgorzatą Siwek – starszą specjalistką ds. pomocy telefonicznej i online w Centrum Pomocy Dzieciom w Warszawie Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Wywiad powstał w ramach projektu finansowanego przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG i Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.

312988284_679174130500294_7605117304388613566_n-1